28 Mayıs 2010 Cuma

Yavaş yavaş

evet arkadaşlar kaç gündür Roaccutane bloguma yazı yazamıyorum bugün yazmak nasip oldu .Arkadaşlar Roaccutane kullanalı nerdeyse 26 gün felan oluyor haftaya doktora gitcem aylık kontrol için bakalım n e diyecek bana göre sivilceler çıkması gereken yerlerden çıktı . :) Ama şunu söyleyim daha önceden hiç sivilce çıkmayan yerlerden hiç sivilce çıkmadı yani o bölgeden hiç sivilce çıkmayacağı anlamına geliyor :).Peeki Roaccutane kullanırken yan etkilerini görüddümü tabikide ördüm ama internette yazılanlar kadar degğil tamam arkadaşlar her ilacın yan etkisi olabilir Roaccutane akne ilacınında yan etkisi olabilir tamam ama bunun yan etkisi fazla ama o kadar abartılacak kadar değil bence bunun bazı nedenleri var örneğin;

Roaccutane kullanırken aç karnına Roaccutane ilacını kullanmak aç karnına ilacı aldıgınız zaman yan etkiler fazla oluyor .

Roaccutane kullanırken güneşe fazla çıkmayın yüzünüz yanıyormuş gibi oluyor.

Peki bu ilacın olumlu yanları varmı dersiniz ? Tabikide var hemde çok ama işte biraz yan etkisi var onlara biraz dayanırsanız sonu süper oluyor.
Örneğin arkadaşlar eskiden yüzün çok fazla yağlanma olurdu sanki yüzüm ayna gibi parlardı elimi yüzüme sürdüğümde elim parlardı yani yüzüm çok yağlıydı ama bu Roaccutane ılacını kullanalı neredeyse 1 aya yaklaşacak nereyedeyse yağlanma yok denecek kadar azaldı.

Roaccutane kullanırken yüzümden çok sivilce çok tabi bazı zamanlar dedim çok fazla yüzümden sivilşce çıktı heralde dedim bu ilaç böyle bişey dedim çünkü iri iri sivilceler çıktı ama şu anda sivilceler gitti bazı yerlerden yeniden çıkmaya başladı çıkan yerlerde kırmızı noktalar var onları doktora sorcam .
Roaccutane günlüğümde bugün çok yazdım bakalım yarın neler olacak .Arkadaşlar benim bu yazdıklarım gerçektir hiç bir şekilde alıntı felan değildir sormak istediğiniz sorularınız varsa kendince cevaplıycam ama önce doktoro gidin derim hadi iyi günler

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa