18 Mayıs 2010 Salı

Bepanthen sen çok yaşa

Merhaba arkadaşlar dün demiştim buraki konumda sizlere çok aşırı bir burnum kanıyor tam 3 kere burnum kanadı . Sabah yine baktım burnum kanadı ve artık sabrım taştı ve çok moralim bozuldu düşünsenize sabahleyin kalktığınızda burununuz durmadan kanıyor ? kimseye Allah böyle bişey vermesin.

Neyse bugün tesadüf bir gün oldu okula giderken eczanede çalışan bekir abi gördüm zaten ondan ilaç alacaktım bir türlü gelemyen deploarda olmayan bulunmaz hint kumaşı sanki bana Eryacne Jel ilacının geldiğini söyledi tabi bende bu arada bu burun kanamasını sordum oda bana şöyle dedi :Roaccutane yapısındaki izotronoin maddesinden dolayı yağ salgısını aşırı derecede artıran bir sisteme sahiptir. bu nedenle yüz dudak burun gibi bu salgı ıle dogrudan bağlantılı yerlerde hissedilir bir kuruluga yol acmaktadir..bu kurulugun burundaki kılcalları catlatarak kanamaya sebeb verdigini söyledi ve burnumun içine Bepanthen Plus + kremi önerdi .Umarım burun kanamaları azalır .

Roaccutane ilaçına gelirsek dudaklarım aşırı derecede çatladı gören yüzüne ne olmuş diyor markete gittim dün yüzüne ne oldu senin dedi bana bende diyecektim ebe... ... diye ama ama demedim sabır dedim :D ilaç kullanıyorum abla dedim . Sivilceler bu günlerde azaldı ama yüzümde bu seferde kaşınma başladı doktor zaten demişti çok kaşınacak yüzün sakın ama sakın yüzün ile oynama demişti oynamıyorum .Bu nedemek yüzün kaşınması demekki yeni sivilceler yolda :D:D. Bugünlük bu kadar görüşmeke üzere

Etiketler: , , , , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa