17 Mayıs 2010 Pazartesi

Burun kanaması

Merhaba arkadaşlar Pazar günü(16.05.2010) günü sabah kalktığım 'da yüzümü yıkamaya gittim ve birden burnum kanadı heralde dedim burnumda yara var ondandır dedım.Bugün ise sabah yine yüzümü yıkamaya gittiğimde burnum yine kanadı çok kötü oldum valla ve en kötüsü burun kanası yine devam etti öğlen 2.kez burnum yine kanadı ve sizden özür diliyorum bu kelime için balgadan kan geldi eğer bu hafta yine tekrarlar ise doktora gideceğim .İlaç yan etkisi burun kanaması böyleydi.
Peki ilaç olumlu yanları varmı ?
: Tabikide var eskiden yüzüme baktığımda aşırı bir yağlanma vardı elimi yüzüme sürdüğüm zaman sanki yüzümde yağ dökmüşler gibi parlıyordu artık böyle değil git gide azalıyor.Sivilceler bu aralar az az çıkmaya başladı ve yüzüm kurumaya başladı.

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa